-
-
Teslimat Şartları
Kredi kartı veya banka havalesi bilgilerinizin onayı alındıktan sonra, siparişiniz anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya verildiği zaman, e-posta göndererek sizi haberdar ederiz. Stokta bulunmayan ürünler bu e-posta'da belirtilir. Kargo bedeli siparişiniz esnasında hesaplanır ve ödeyeceğiniz tutara eklenir. Arzu ederseniz teslimat adresi ve fatura adresini ayrı ayrı girebilirsiniz. Anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile Türkiye içindeki dağıtımlarımızı en geç (mücbir sebep olmadıkça) 5 iş günü içerisinde tamamlıyoruz. Teslimatlar, adresinizde size ya da kimlik bilgisi kontrolü yapılarak birinci dereceden yakınınıza teslim edilebilir. Kargoyu teslim alırken lütfen paketi kontrol edin. Hasarlı paketi kabul etmeyin ve kargo görevlisine tutanak tutturun. Tutanağın e-posta ya da faks yoluyla (0.232.799 00 63) bize ulaştırılması önemlidir. Bu doğrultuda biz de kargo firması ile görüşerek, yeni ürünlerinizi sizin dikkatinize tekrar gönderilmesini sağlayacağız.
Satışta olan ürünler genellikle stoğumuzda her zaman bulunmaktadır. Ancak sezonluk ürünlerde bazen stoklarımızda eksiklikler söz konusu olabilmektedir. Böyle bir durumla karşılaşmanız halinde siparişlerde gecikme ya da iptal söz konusu olabilir. Böyle bir durum olması halinde sizi mutlaka bilgilendireceğiz ve ürünü teslim edemeyeceğimiz durumlarda ödemenizi mutlaka size iade edeceğiz. Bu konudaki göstereceğiniz anlayışınız için size şimdiden teşekkür ederiz.
Herhangi bir ürünün eksik ya da hatalı teslim edilmesi durumunda ise lütfen bizimle iletişime geçin (info@gizzia.com.tr / 0.232.347 70 90). Verdiğiniz bilgiler doğrultusunda hatamızı en kısa zamanda telafi edeceğiz.
Siparişlerinizi e-posta adresinize gönderilecek bilgiler üzerinden takip edebilirsiniz. Yine siparişinizi kargoya verilmeden önceki aşamalarda iptal etmeniz mümkün. Bizimle iletişime geçerek talebinizi iletebilirsiniz